שאלות ותשובות

מה זה כרטיס UpayCard?

כרטיס VISA נטען מבית אי.סי.פי פיננסים בע"מ ומבית מקס איט פיננסים עם תוקף לחמש שנים.
ניתן במטבעות שקל, דולר ואירו

מי הלקוחות שלנו?

לקוחות פרטיים ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי, טסים לחו"ל מעוניינים בכרטיס דולר / אירו, מבצעים רכישות מאובטחות באינטרנט.
ארגונים (קופות קטנות) ומעסיקים (שכר)

איך רוכשים כרטיס?

ניתן להזמין כרטיס דרך האתר שלנו, בוואצסאפ 03-6226104 ולקבל אותו במשלוח עד הבית או לאסוף בנקודות הטעינה המפורסמות באתר.
ניתן גם להזמין דרך השירות בטלפון של בוואטצסאפ

איך טוענים את הכרטיס?

בהעברה בנקאית, בהפקדת מזומן, בכרטיס אשראי ואפילו בתשלומים ובמזומן בנקודות טעינה.

מה חשבון בנק להעברות?

אי.סי.פי פיננסים בע"מ
בנק לאומי (10) סניף 817 חשבון 648400/23

כמה זמן עד שאקבל כרטיס?

ניתן לקנות כרטיס בנקודות טעינה תוך דקות, בתשלום בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית מול החברה עד 3 ימי עסקים.

כמה זמן עד שהכסף נכנס לכרטיס?

בנקודות טעינה הטעינה היא באונליין, בכרטיס אשראי באתר באופן מיידי, ובהעברה בנקאית תוך יום עסקים.

קיבלתי את הכרטיס – האם צריך להפעיל אותו?

שלחנו לכם מסרון עם לינק בן אתם צריכים לעלות צילום תעודה מזהה + גב ולאשר את תנאי הכרטיס, לאחר מכן תקבלו מסרון עם קוד סודי למשיכה בכסופמט ולשימוש ברכישות מעל 300 ₪. כמובן שניתן להכניס את פרטי הכרטיס לתוך האפל פיי או הגוגל פיי שלכם.

איך נכנסים לצפייה בעסקאות בכרטיס?

מיד לאחר רכישת הכרטיס וביצוע טעינה ראשונה ישלח SMS עם קישור ראשוני לאתר לצפייה בעסקאות ולביצוע פעולות בכרטיס.

האם ניתן לחסום את הכרטיס?

ניתן לחסום את הכרטיס באתר 24/7 או במוקד הטלפוני בשעות הפעילות.
ניתן להפעילו מחדש בכל עת.

איפה ניתן לשלם עם הכרטיס?

הכרטיס מכובד כמעט בכל בית עסק בארץ בעולם.
נועד לרכישות פיזיות, אינטרנטיות/טלפוניות ומשיכות כספומט.

מה קורה אם רוצים לבטל טעינה?

ניתן לקבל חזרה את הכספים בזיכוי כרטיס אשראי, בהעברה בנקאית בהצגת אישור ניהול חשבון או למשוך מזומן בנקודות הטעינה או בכספומט, במידה וטרם בוצעו שימוש הכספים.

עמלת טעינה ועמלת אשראי (סליקה) תוחזר ללקוח בביצוע ביטול באותו היום. בקשה לביטול שלא בוצעה באותו היום, לא תוחזר עמלת הסליקה.

מה זה מועדון אשמורת?

מועדון של הסתדרות המורים אשר לקוחות בעלי כרטיס יופייקארד יכולים ליהנות ממנו. יש לדאוג לטעינת הכרטיס ולבצע עמו את הרכישות באתר.
יש להכנס ללינק ולציין את מספר הנייד הרשום אצלנו.

כיצד ניתן לצפות ביתרת כרטיס?

24/7 באתר או במוקד הטלפוני בשעות הפעילות.

ניתן לשחזר קוד סודי?

24/7 באתר.

מה אני עושה אם איבדתי את הכרטיס?

במקרה של אובדן או גניבת הכרטיס יש לחסום אותו כדי למנוע שימוש לא מורשה. 24/7 באתר או במוקד הטלפוני.

האם ניתן להזמין כרטיס שמי?

בהחלט. מול מוקד השירות שלנו, יש לציין זאת בשיחה הראשונה.

אילו עמלות יש בכרטיס?

לפירוט עלויות טעינה ודמי כרטיס לחץ כאן

האם יש מגבלות כרטיס?

ניתן להזמין עד 2 כרטיסים (במטבעות שונים), 10,000 ₪ מגבלה לטעינה בודדת וחודשית. למגבלות נוספות לחץ כאן .

האם ניתן להזמין כרטיס עבור התנהלות תא משפחתי ?

ניתן להקים כרטיס נטען על תעודת הזהות שלך, ניתן לקבל כרטיס נטען מגיל 18 ומעלה.

החשבון יהיה בבעלותך ובשליטה שלך.

האם ניתן להשתמש עם הכרטיס בחו"ל?

כן, הכרטיס הוא בינלאומי.

האם יש עמלות המרה בביצוע רכישות בכרטיסי מט"ח?

ברכישות במטבע המקורי של הכרטיס אין עמלות המרה. לכם אנחנו ממליצים לנסוע עם כרטיס מט"ח (אירו או דולר) ובכך לחסוך את העמלות. במדינות באירופה עם מטבעות אחרים תגבה עמלה של 3% (במקום עמלה של 6%).

האם ניתן לפרוק את יתרת הכרטיס?

ניתן לפרוק את יתרת הכרטיס בכל עת, ישירות לחשבון בנק או לכרטיס אשראי, בכל כספומט או בנקודות הטעינה.

האם ניתן להזמין ולטעון כרטיס עבור מישהו אחר?

בהחלט. הכרטיס מיועד למעסיקים שמעוניינים להטעין לעובדיהם ו/או לאנשים פרטיים שמעוניינים להטעין לקרוב משפחה בדרגה ראשונה. יש לפנות למוקד לביצוע הבקשה ולחתום על טופס הצהרת מעסיק או הצהרת של קרוב משפחה.

האם ניתן לטעון כרטיסי שכר עבור חברות וארגונים?

כן, לאחר חתימת מסמכים מול החברה.

האם ניתן לחסום כרטיס ולפתוח אותו בכל עת?

כן.

האם מתבצע תשלום עמלות כאשר הכרטיס חסום?

לא. אך יש לדאוג כי קיימת יתרת כרטיס לכסות את עמלת הטעינה ואת דמי המנוי החודשיים, אחרת הכרטיס יכנס לחריגה במקס איט פיננסים.

איך משלמים בנייד ב Google pay או ב Apple pay?

התשלום בנייד מתאפשר במכשירים חכמים, יש לרשום את מספר הכרטיס הנטען לתוך אפליקציית הארנק שלך.

איך משלמים ללא מגע – Contactless?

כרטיסים חכמים מסוג Contactless עם הסימן (((( מאפשרים תשלום ללא מגע. פשוט מצמידים את הכרטיס למסוף ומשלמים. תשלום ללא מגע מתאפשר בעסקאות עד 300 ₪ בבתי עסק עם מסופים חכמים בעלי תקן EMV. ניתן לשלם בכל סכום גם עם הכנסת הכרטיס למסוף, ואז תצטרכו להקליד את הקוד הסודי שלכם – זהו הקוד שמשמש אתכם למשיכת מזומנים בכספומט.

האם יש אחריות במקרה של גניבה או שימוש לרעה?

על מנת למנוע ממך ומהחברה נזק, הנך נדרש/ת להודיע על אובדן, גניבה או שימוש לרעה בכרטיסך בהקדם האפשרי. יצוין שככל שתודיע/י מוקדם יותר, אפשר ותפחית/י את מידת האחריות שלך. האחריות שלך תוגבל כמפורט בהסכם מחזיק כרטיס החתום על ידך.

האם לחברה יש ממונה על תלונות ציבור וכיצד ניתן לפנות?

תלונה בכל עניין הנוגע לשירותים שניתנו על ידי החברה, ניתן להגיש לממונה תלונות הציבור של החברה, עו"ד ליגל לנקרי, באחת מהדרכים הבאות:
דואר אלקטרוני: [email protected]
בדואר רגיל במשלוח לכתובת:
ממונה תלונות הציבור
אי.סי.פי. פיננסים בע"מ
כנרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237

לתשומת ליבכם, לצורך טיפול יעיל בפנייתכם יש לכלול בגוף הפנייה את הפרטים הבאים: שם הפונה, מספר ח.פ., כתובת, מספר טלפון, תיאור פרטי הפנייה ומסמכים רלוונטיים.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp